Jungle breuken

di 8 aug 2017
4
Average: 4 (1 vote)

Korte beschrijving

Met Jungle breuken kan je aan de hand van 5 verschillende oefenvormen breuken inoefenen. Deze applicatie geeft de mogelijkheid om:

  • breuken te benoemen
  • breuken te vergelijken met elkaar
  • breuken om te zetten in echte en onechte breuken
  • breuken op te tellen
  • breuken te vermenigvuldigen

Algemene info

Taal: 
Nederlands (België)
Activerend: 
Combinatie spelend en educatief
Internetverbinding: 
Neen
Optimaal gebruik: 
Aantikken
Swipen (vegen)
Doelgroep: 
3de-6de leerjaar

Therapeutische fiche

JA
NEEN
Instellingen
Instellingen
  • moeilijkheidsgraad aanpasbaar
  • taal aanpasbaar
  • instellingen aanpasbaar
  • Gebruiksvriendelijkheid
    Gebruiksvriendelijkheid
  • kind kan zelfstandig aan de slag
  • bruikbaar in therapie
  • duidelijke en eenvoudige opgave
  • scores registreerbaar
  • storende reclameblokken
  • technische storingen
  • Vormgeving
    Vormgeving
  • geluid aanwezig
  • leuke achtergrond
  • kleurrijke applicatie
  • er wordt gebruik gemaakt van animatie
  • terugkomende personages
  • Afbeelding

    Auteur info

    • Besturingssysteem: 
      iOS
    • Jaar uitgave: 
      2010
    • Richtprijs: 
      €3.49

    Motivatie en opmerkingen

    Opmerkingen: 

    Je kan deze applicatie ook in een pakket kopen samen met Jungle munten, Jungle tijd en Jungle meetkunde. Dit pakket kost € 8,99. 

    Motivatie: 

    Wij geven deze applicatie vier sterren:

    • De moeilijkheidsgraad is aanpasbaar. Er zijn vijf verschillende niveaus beschikbaar:
      niveau 1: tot en met vier delen
      niveau 2: tot en met zes delen
      niveau 3: tot en met acht delen
      niveau 4: tot en met tien delen
      niveau 5: tot en met twaalf delen
    • De instellingen zijn aanpasbaar. Je kan het geluid, de taal en de dieren veranderen. 
    • Er is feedback in de vorm van goed of fout. Daarnaast kan je bij de instellingen per gebruiker het aantal correcte en foutieve antwoorden bekijken. Per antwoord wordt ook het gevraagde antwoord, het gegeven antwoord, de aantal pogingen die het kind nodig had en de tijd weergegeven.  

    Beloning

    Bij een correct antwoord maakt het gekozen dier op de achtergrond een motiverend geluid en wordt er overgegaan naar de volgende oefening. Bij een foutief antwoord maakt het dier een negatief geluid en mag je de oefening opnieuw proberen. 

    Categorieën